وبلاگ شخصی مهدی رضایی وادقانی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

http://www.quincyma.gov/CityOfQuincy_Content/images/noise.jpgنویز(nois) یا همان پارازیت که چند سالی است (به خصوص در سال 1388)در تهران و سایر شهرای ایران وارد شده است و سالیانه ده ها هزار نفر را دچار بیماری های جبران ناپذیر میکند،چیست؟

نویز یک نوع سیگنال ناخواسته است که به سه دسته سیگنال های مزاحم،نوسانی و زمینه تقسیم بندی میشود.

سیگنال مورد استفاده برای ایجاد اختلال امواج ماهواره ای از نوع اول یا همان سیگنال های مزاحم است که توسط دولتمردان بعضی از کشور ها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد متاسفانه دولت ایران نیز در سال های اخیر علیرغم شعار های اسلامی با استفاده از این سیگنال به صورت غیر قانونی و شرعی وارد فضای خصوصی افراد شده است.این سیگنال در سال 1381 توسط شرکت اریکسون در تهران راه اندازی شد.

امواج مورد استفاده در تهران که از نوع Terrestrial Interference میباشند میتوانند علاوه بر کانالهای تلویزیونی، تلفنهای همراه، درسیستم الکترونیکی کلیه دستگاههای ایمنی، از جمله سیستمهای پزشکی بیمارستانها، مراکز تحقیقاتی، علمی، سنجش، دما و هوا و... اختلال ایجاد کنند.

یکی از مهمترین ضررهایی که این امواج هنگام ارسال ایجاد می کنند تاثیرات بسیار منفی روی مغز و اعصاب انسانها است که از این طریق بر روی جنین و عقیم شدن افراد نیز تاثیراتی منفی وارد شده است.

جهت عدم دریافت این پارازیت ها راه های گوناگون مانند استفاده از فویل های آلمینیومی،ایجاد پوشش پوستی،تغییر مکان دیش ماهواره و... وجود دارد که البته با کمکی جستجو در اینترنت قابل مشاهده خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۴
مهدی رضایی